Hoşgeldiniz, Misafir.
Son Ziyaretiniz:
Toplam Mesajınız:

AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Yeni Ford Fusion ya da Yeni Fiesta B-Max

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Prerogative
TTC Ford Marka Takim Lideri
TTC Ford Marka Takim Lideri
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 136
Yaş : 28
Nerden : Tekirdağ/100.Yıl
İş/Hobiler : ÖSS :@
Kayıt tarihi : 25/10/08

MesajKonu: Yeni Ford Fusion ya da Yeni Fiesta B-Max   Perş. Kas. 13, 2008 12:40 pm

Haber AutoExpress'te çıktı
Aracın Romanya'da 2010'da üretileceği söylenmiş

Aracın ismi tam olarak belli değil
Yeni Fusion veya Yeni Fiesta B-Max olacak

İsmi Yeni Fusion olmazsa Ford'un Fusion'dan vazgeçeceğini düşünüyorum.
2006'da Fusion'u makyajlarken Fiesta B-Max ismini düşünüyorlarmış fakat Fusion olarak bırakmışlar.

1.0 Benzinliler, 89 ve 108 BG
1.6 Benzinli, 148 BG
1.6 Dizel, 89 ve 108 BG

( Muhtemel hepsi Turbo )






Araba çok şık
Ford çok iyi iş çıkartıyor bu aralar

cheers

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Desolator
TTC Özel Üye
TTC Özel Üye
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 285
Yaş : 34
Nerden : Tekirdağ
İş/Hobiler : Model Arabalar
Kayıt tarihi : 07/10/08

MesajKonu: Geri: Yeni Ford Fusion ya da Yeni Fiesta B-Max   Perş. Kas. 13, 2008 6:19 pm

1.6 Benzinli, 148 BG affraid affraid


Yolda durmaz bu yaaa affraid
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
akarags1905
TTC Volkswagen Marka Takım Lideri
TTC Volkswagen Marka Takım Lideri
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 269
Yaş : 28
Nerden : çorlu/sağlık mah.
İş/Hobiler : __ÖSS__
Kayıt tarihi : 04/10/08

MesajKonu: Geri: Yeni Ford Fusion ya da Yeni Fiesta B-Max   Perş. Kas. 13, 2008 9:19 pm

rakip senin arabayla bunu yanyana koysak biri uzaydan gelmiş gibi olur Very Happy

harbiden for çok güzel işler çıkarıyo....galiba bu S-MAX ' i falan çizen bir türk var o işin başında ....

_________________


<<<...Aus Liebe Zum Automobil...>>>

Do You Believe in Miracles...????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Prerogative
TTC Ford Marka Takim Lideri
TTC Ford Marka Takim Lideri
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 136
Yaş : 28
Nerden : Tekirdağ/100.Yıl
İş/Hobiler : ÖSS :@
Kayıt tarihi : 25/10/08

MesajKonu: Geri: Yeni Ford Fusion ya da Yeni Fiesta B-Max   Perş. Kas. 13, 2008 10:35 pm

Benim arabayı kim tasarladıysa zaten onu ...
Tasarlayan kişi almış önüne tuğlayı, yontarak bu hale getirmiş Sad

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
akarags1905
TTC Volkswagen Marka Takım Lideri
TTC Volkswagen Marka Takım Lideri
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 269
Yaş : 28
Nerden : çorlu/sağlık mah.
İş/Hobiler : __ÖSS__
Kayıt tarihi : 04/10/08

MesajKonu: Geri: Yeni Ford Fusion ya da Yeni Fiesta B-Max   Cuma Kas. 14, 2008 5:21 pm

olum ben senin arabaya kötü demedim ki :S

sadece arasında çok fark var dedim yoksa,senin ki güzel....

_________________


<<<...Aus Liebe Zum Automobil...>>>

Do You Believe in Miracles...????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Prerogative
TTC Ford Marka Takim Lideri
TTC Ford Marka Takim Lideri
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 136
Yaş : 28
Nerden : Tekirdağ/100.Yıl
İş/Hobiler : ÖSS :@
Kayıt tarihi : 25/10/08

MesajKonu: Geri: Yeni Ford Fusion ya da Yeni Fiesta B-Max   Cuma Kas. 14, 2008 5:25 pm

Yanlış anlamışsın sana bir şey söylemeye çalışmadım, bir şeyde demedim Smile
Ayrıca sen benim araca kötü demedin Smile
Fusion şuan Ford'un tasarladığı en kaba araç anlamında bi yazı yazdım
Neyse Razz
Forum ortamının en sevmediğim yanı bu yanlış anlaşılmalar olabiliyor Smile

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Yeni Ford Fusion ya da Yeni Fiesta B-Max
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: TTC MaRKa Takımları :: Ford-
Buraya geçin: